top of page
Szukaj
  • lagzim

Jona Ardyn dziękuje!

Moi kochani!!! Dziękuję Wam wszystkim bardzo za wsparcie i dobre słowo! Dostałam od Was ogrom pozytywnej energii!!!

Cieszę się, że mogłam brać udział w półfinale X edycji MBTM, wystąpić z rewelacyjnymi muzykami-fantastycznymi ludźmi!! ♥♥♥ Czuję się szczególnie wyróżniona mogąc zaprezentować przepiękny kostium, uszyty dla mnie, specjalnie na tę okazję przez mojego przyjaciela-Aviada Arika Hermana. Dziękuję za cudny makijaż i fryzurę oraz wszystkim ludziom, którzy pracują w programie MBTM za wyrozumiałość i serdeczność przy współpracy.

Dziękuję wszystkim, którzy na nas głosowali!!! Jest mi również ogromnie miło,że dostaliśmy tak pozytywne opinie od Jury! ★★★

Szymon Orłowski, Kamil Barański, Marcin Jahr -jesteście nieocenieni! To niesamowite uczucie móc pracować nie tylko z wybitnymi muzykami ale również cudownymi, zaangażowanymi w sprawę ludźmi!!! Nawet nie wiecie jak bardzo jestem szczęśliwa, że Was mam!!!! Emotikon kiss Dziękuję również czterem pięknym kobietom z kwartetu: Małgorzacie Duź, Katarzynie Grygiel, Zuzannie Marczak i Katarzynie Bonieckiej, za uświetnienie naszego występu waszym cudnym brzmieniem! Emotikon kiss Na koniec chciałabym podziękować również mojemu kochanemu mężowi-Andrzejowi Maksymowicz-Raczyńskiemu (pewnie nikt sobie nie zdaje sprawy z tego ile ten facet ze mną przechodzi, znosi wszystkie humory, motywuje, wspiera i ile wkłada pracy w to, że "Jona" występuje tu i tam, pisze piosenki i stale się rozwija!!!) ♡♥♡♥♡♥♡

Gratuluję wszystkim wykonawcom, finalistom (Jackpot : Kasia Buja + Maciej Kazuba, Conrado, Bubliczki) i trzymam mocno kciuki za dalsze sukcesy!

Jona

12 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page